Wojtek Wojtek
174
BLOG

O zadowoleniu z rządów PO raz jeszcze

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 4

 

 

 

Ponownie spojrzałem na ankietę w sprawie oceny ostatnich dwóch lat premierowania PO. I mam ciekawe wnioski – proszę spojrzeć – w porze około południowej w ankiecie udział wzięło zaledwie 200 osób, teraz jest to ocena grupy około 560 osób.

 

360

Mnie nie chciało się nacisnąć nic innego poza obejrzeniem wyników, ale ocena tych, którzy zadali sobie ten trud – jest zgodna z moją oceną.

Proszę spojrzeć – przy wzroście o ponad 100% respondentów – ocena pozytywna zmniejszyła się o 1% ale też liczba ocen „nie mam zdania” spadła o 50%.

Natomiast liczba osób negatywnie oceniająca dwuletnie rządy PO zdecydowanie wzrosła o 1%

 

Zastanawiam się, czemu ma służyć ta „ankieta” bo moim zdaniem jest to ankieta tendencyjna. Przecież moją witrynę – mój tekst

http://dobrezycie.salon24.pl/138489,ankieta-skandal

w tym samym czasie obejrzało ponad 200 osób. A ile osób obejrzało wynik ankiety ?

 

Ja do niej zaglądałem co najmniej 3-4 razy, zadałem sobie trud wykonania zrzutu ekranu oraz umieszczenia go na blogu a ponadto skomentowania.

 

Dlaczego uważam, że jest to podstępna ankieta ?

Dla mnie sprawa jest nadzwyczaj prosta. Oskarżamy o rządzenie jakąś PO. A kto to jest ? Dlaczego nie mówimy, że RZĄD wykonuje postanowienia najwyższego organu władzy państwowej = SEJMU ?

 

Nasz SEJM składa się z 460 osób, jest izba SENATU w liczbie 100 senatorów – jest to spora grupa osób w organie stanowiącym WŁADZĘ. Organem wykonawczym jest RZĄD – który składa się z ministrów, na czele których stoi przewodniczący Rady Ministrów = premier.

 

Dlaczego więc pytanie dotyczy PO skoro za rządzenie odpowiadają solidarnie – SEJM+SENAT – jako organ stanowiący oraz RZĄD z premierem włącznie – jako organ wykonawczy ?

 

Moim zdaniem pytanie w tej sprawie powinno być następujące :

Czy skuteczność zarządzania Polską w ostatnich dwóch latach jest dostateczną przesłanką, aby odejść od wyborów parlamentarnych „proporcjonalnych” i zrezygnować z finansowania partii politycznych z budżetu państwa ?

127 030, 16.11.2009, 22.45

 

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka